Alkaa: 5.10.2016 09:00
Päättyy: 5.10.2016 13:00
Paikka: Alma -talo
Alvar Aallon katu 3 C, Helsinki
(Karttalinkki)
Aika: Keskiviikkona 5.10.2016 klo 9.00 – 13.00 (ilmoittautuminen ja kahvi/tee alkaen klo 8.30).
Paikka: Alma-talo
, Helsinki (katutaso). Alma-talon löydät radan varrelta, heti UPM:n toimitalon jälkeen.
Paikalle kannattaa saapua julkisilla tai kävellen, sillä pysäköintipaikkoja on rajoitetusti. Lähimmät pysäköintimahdollisuudet ovat varmimmin Finlandia-talon Q-parkissa.
Rekrytointipaneelissa kuulet vastauksia seuraaviin teemoihin:
Mitä headhunter ja rekrytoija odottaa työnhakijalta?
Miten erotut hakuprosessissa?
Miten saat rekrytointikonsultin kiinnostumaan sinusta?
Miten rekrytointiyritysten tarjoamia työpaikkoja haetaan oikein?
Onko CV:si nykyaikaisessa iskussa?
Miten tehostaa rekrytointiportaalin käyttöä työpaikkojen löytämiseksi?
Miten näytät asenteen työpaikkahaussa?
Paneelin puheenjohtajana ja moderaattorina toimii koulutus- ja tutkimuspäällikkö, Jouni Röksä, MMA.
Paneeliin osallistuvat seuraavat asiantuntijat:
![]() |
Mirva Puranen, Manager, Job Seeker Services
Monster.fi, Monster.fi Twitter:@puranmir Mirva vastaa kaikista Monsterin työnhakijoille suunnatuista palveluista ja kirjoittaa vinkkejä niin työnhakijoille kuin rekrytoijillekin. Mirvan toimesta suunnitellaan ja toteutetaan myös suositut Monster Klubi-työnhakutapahtumat. Aiemmin hän on toiminut mm. kansainvälisten yritysten HR- ja rekrytointitehtävien parissa. |
||
![]() |
Reetta Aaltonen, HR Business Partner, Canon Oy (www.canon.fi)
Reetta työskentelee HR-osastolla vastaten rekrytointiprosessista kokonaisuutena sekä työnantajamielikuvaan liittyvistä asioista. |
||
![]() |
Satu Kantokoski, Henkilöstöjohtaja, Inspecta (www.inspecta.fi)
Satu toimii Toimin Inspecta Suomen henkilöstöjohtajana vastaten HR:n, viestinnän sekä Inspecta Academyn toiminnasta. |
||
![]() |
Päivi Sihvola, Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing and Human Resources, Ilmarinen Oy (www.ilmarinen.fi)
lmarisen viestintä kaikille sidosryhmille – heidän tiedontarpeisiinsa vastaaminen sekä vuoropuhelun edistäminen. Ilmarisen brändin vahvistaminen markkinoinnissa ja asiakasviestinnässä. Yritysvastuun tavoitteiden ja toimintamallien kehittäminen ja toimeenpanon tuki. |
||
![]() |
Kristiina Vormala, seniorikonsultti, Barona (www.barona.fi) |
Ilmoittautuminen on päättynyt.
Mikäli sinulle tulee kysyttävää tilaisuudesta, voit olla yhteydessä